مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 11:402022-01-15بين الملل

استعفای شورای پزشکی کووید لهستان در اعتراض به عدم تاثیر علم بر سیاست


13 تن از 17 عضو شورای پزشکی لهستان که به نخست وزیر این کشور درخصوص کووید-19 مشاوره می دهند، به دلیل آنچه آن را عدم تاثیرگذاری بر سیاست خواندند، استعفا کردند.

- 13 تن از 17 عضو شورای پزشکی لهستان که به نخست وزیر این کشور درخصوص کووید-19 مشاوره می دهند، به دلیل آنچه آن را عدم تاثیرگذاری بر سیاست خواندند، استعفا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، علیرغم اینکه لهستان یکی از بالاترین سرانه های نرخ مرگ بر اثر کرونا را دارد، دولت این کشور اقدامات محدودتری نسبت به بسیاری از کشورهای اروپایی برای جلوگیری از گسترش این ویروس در تازه ترین موج ابتلای آن انجام داده است.

این 13 تن در بیانیه ای نوشته اند: اختلاف فاحشی میان منطق علمی و پزشکی و عملکرد دولت به ویژه در مواجهه با موج پاییز و سپس تهدید نوع اومیکرون علی رغم تعداد زیادی از مرگ ومیرهای مورد انتظار مشاهده شده است.

لهستان 56.

4 درصد از جمعیت را واکسینه کرده است که بسیار کمتر از سطح اتحادیه اروپا به عنوان یک کل است و تردید در مورد واکسن به ویژه در مناطق روستایی محافظه کار که مرکز اصلی دولت را تشکیل می دهند، گسترده است.

اجرای محدودیت های محدود موجود، مانند پوشیدن ماسک در فضاهای بسته یا محدودیت تعداد در بارها و رستوران ها، بسیار سهل انگارانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعفای شورای پزشکی کووید لهستان در اعتراض به عدم تاثیر علم بر سیاست

استعفای شورای پزشکی کووید لهستان در اعتراض به عدم تاثیر علم بر سیاست