مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 11:402022-01-15بين الملل

عملیات امنیتی گسترده ارتش لیبی در جنوب این کشور


نیروهای ارتش ملی لیبی، اولین عملیات نظامی خود در سال 2022 را با هدف بیرون راندن گروه های تروریستی، قاچاق مواد مخدر و مهاجرت غیرقانونی آغاز کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، المبروک سحبان، فرمانده عملیات جنوب و فرمانده منطقه نظامی سبها در ارتش ملی لیبی اظهار کرد: نیروهای ارتش ملی عملیات نظامی گسترده و همه جانبه ای را در جنوب با هدف برقراری امنیت آغاز کردند که هدف از آن گروه های فروش مواد مخدر، قاچاق و مهاجرت غیرقانونی و نیز گروه های مسلحی هستند که دست به عملیات های تروریستی علیه نیروهای ارتش می زنند.

سحبان گفت: مرحله دوم این عملیات شامل پمپ بنزین های غیرقانونی هستند که سوخت قاچاق را با قیمت های بالایی ارائه می کنند به ویژه که روند توزیع سوخت در مخزن سبها به دلیل نبود نظارت ناعادلانه است.

جبریل اوحیده، از نمایندگان پارلمان لیبی درباره حضور مزدوران در مثلث مرزی جنوب شرق این کشور در نزدیکی مرزهای چاد و سودان گفت: این شبه نظامیان اگر در داخل کشورهای خود منترل نشوند، خطری قریب الوقوع هستند.

طه البشیر، تحلیلگر مسایل نظامی لیبی اظهار کرد: مشکل جنوب لیبی تنها با برگزاری انتخابات و تشکیل دولتی قانونی که این موضوع را در راس توجهات خود قرار دهد، برطرف خواهد شد، مشکل جنوب صرفا امنیتی نیست بلکه قطعا یک مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات امنیتی گسترده ارتش لیبی در جنوب این کشور

عملیات امنیتی گسترده ارتش لیبی در جنوب این کشور