مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 11:252022-01-15سياسي

واگذاری زمین باید بر اساس ضوابط و نیاز جوانان شهر صورت گیرد


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: روند واگذاری زمین در شهرها باید بر اساس ضوابط درست و نیاز جوانان این شهرها انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی زاهدی صبح امروز در نشست با شهرداران شهرستان های کرمان، راور و توابع، تحول را نیاز ضروری کرمان خواند و اظهار داشت: استان کرمان از رأس مدیریت و از استانداری تا لایه های میانی نیازمند تغییر و تحول است، این تحول اثرات خود را در استان به ویژه در مسائل شهری می گذارد و اثر بخشی مهمی دارد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست با وزیر کشور عنوان کرد: این نشست برای بررسی مشکلات کرمان شکل می گیرد و شهرداران استان دو مشکل عمده حوزه خود را یادداشت و در جلسه مطرح کنند.

زاهدی مشکل جمعیتی کرمان را جدی دانست و با بیان اینکه باید آمار جمعیت شهر را به صورت دقیق جمع آوری کرد، بیان کرد: می توان این موضوع را از مرکز بهداشت و آموزش و پرورش دنبال کرد.

وی در پاسخ به مشکلات مطرح شده درباره چترود از طرف شهردار این شهر، از روند واگذاری زمین در این شهر انتقاد کرد و گفت: مشکل این است که زمین های چترود مانند جوپارستان بر اساس ضوابط درست و نیاز جوانان این شهرها تقسیم نشده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری زمین باید بر اساس ضوابط و نیاز جوانان شهر صورت گیرد

واگذاری زمین باید بر اساس ضوابط و نیاز جوانان شهر صورت گیرد