مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 11:152022-01-15سياسي

بیش از 3هزار خانواده تحت حمایت کمیته امداد قزوین فاقد مسکن هستند


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: هم اکنون سه هزار و 800 خانواده تحت حمایت این نهاد در سطح استان فاقد مسکن هستند که خانه دار کردن آنها نیازمند کار جمعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین مهرعلی حق گویان در دیدار با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در سه سرفصل مهم فعالیت خود را متمرکز کرده است؛ در بخش فرهنگی تلاش می کنیم تا بستر لازم را برای ارتقای وضعیت فرهنگی و اجتماعی مددجویان فراهم کنیم چراکه اعتقاد داریم، فقر فرهنگی سنگین تر و خطرناک تر از فقر اقتصادی است.

وی ادامه داد: در گام دیگر در بخش اشتغال تلاش می کنیم تا فرصت های ایجاد درآمد را برای مددجویان فراهم کنیم چراکه لازمه فقرزدایی قطع وابستگی مالی از کمک دیگران است که برای این امر لازم است ایجاد فرصت های شغلی، جدی گرفته شود.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: در حوزه اشتغال برنامه ریزی ایجاد اشتغال را با قریب به 240 میلیارد تومان برای 6 هزار و 600 نفر برنامه ریزی کرده ایم که تاکنون دو سوم این برنامه محقق شده است.

وی افزود: گام دیگر خدمت رسانی این نهاد به محرومان در حوزه مسکن است؛ در سال جاری حدود 48 میلیارد تومان اعتبار عمرانی پیش بینی شده است ولی نیازهای حوزه مسکن ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 3هزار خانواده تحت حمایت کمیته امداد قزوین فاقد مسکن هستند

بیش از 3هزار خانواده تحت حمایت کمیته امداد قزوین فاقد مسکن هستند