مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 11:052022-01-15سياسي

از شهیدی که در سردخانه زنده شد تا شهیدی که پیکرش به حالت سجده افتاده بود


یکی از بازماندگان بمباران 27 دی دانشگاه تبریز با حضور در تحریریه خبرگزاری ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی به تشریح ناگفته هایی از دوران آن حادثه پرداخت.

- روایت یکی از بازماندگان حادثه بمباران 27 دی دانشگاه تبریز از شهیدی که در سردخانه زنده شد تا شهیدی که پیکرش به حالت سجده افتاده بود ایسنا/آذربایجان شرقی یکی از بازماندگان بمباران 27 دی دانشگاه تبریز با حضور در تحریریه خبرگزاری ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی به تشریح ناگفته هایی از دوران آن حادثه پرداخت.

محمد منافی فرتوت به همراه دو تن دیگر از بازماندگان این حادثه در نشستی با خبرگزاری ایسنا، اظهار کرد: برخی عبارات هستند مانند دیگری را بر خود مقدم داشتن که فقط در وجود شهدا متبلور می شود.

در یک بررسی و دسته بندی شعارهای دوران انقلاب، مشخص شد که در 75 درصد آن ها کلمه استقلال به کار رفته است، ما نیز می توانیم به جای قناعت به شرح حال شهدا، با طبقه بندی وصیتنامه های آن ها، خواسته هایشان را مشخص کرده و به مردم ارائه دهیم و جامعه را با خط تفکر شهدا درگیر کنیم.

وی با گذری به شب حادثه بمباران کارگاه، افزود: موقعیت کاری من درست زیر جایی بود که بمب افتاده بود، اما چون آن روز زودتر به کارگاه رفته بودم، به جای دستگاهی که اغلب با آن کار می کردم، به سمت دستگاه تراشکاری که هفت متر با محل بمب فاصله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از شهیدی که در سردخانه زنده شد تا شهیدی که پیکرش به حالت سجده افتاده بود

از شهیدی که در سردخانه زنده شد تا شهیدی که پیکرش به حالت سجده افتاده بود