مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 10:452022-01-15سياسي

چطور با «عاشق شدن» جوانان روبرو شویم؟


امروز نمی شود جوان عاشق شود و شما به او بگویید باید فراموش کنید و نگاه سلبی داشته باشید.

این نگاه رابطه صحیح را تضعیف می کند؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، ارتباط و پیوند عاطفی بین والدین و فرزندان برکات و حسنات بسیاری به دنبال دارد و همواره مورد تأکید دین اسلام و حتی سایر مذاهب قرار گرفته است.

علم روانشناسی نیز همواره به اثرات مثبت و تاثیر گذار این پیوند های عاطفی در مسیر رشد فردی واجتماعی تأکید دارد؛ چراکه خانواده اولین مرکز بروز عاطفه و محبت و پدر و مادر نخستین و اساس ترین منبع ابراز محبت واقعی به فرزندان هستند.

والدین محبت گرا و مهربان نسلی نوعدوست و شفیق تربیت کرده و عمیق بودن پیوند های عاطفی بین آنها، سبب ساز و تضمین کننده سلامت روان فرزندان در خانه و جامعه خواهد بود.

این روز ها با گسترش فناوری ها و ارتباطات مجازی و همچنین وجود تفاوت بین نسل ها و متفاوت بودن خواسته های نسل قبل با نسل جدید، تعارضات و گسست های مختلفی در حوزه فرهنگی و تربیتی ایجاد شده است و پیامد های بعضا نامطلوب و ویرانگری نیز به دنبال داشته است.

برای بررسی کارشناسی این گسست ها، شکست ها و خلاء های عاطفی با حجت الاسلام والمسلمین محمد برمایی، استاد دانشگاه و مشاور خانواده، به گپ وگفت نشستیم تا این موضوع را به صورت علمی مورد واکاوی قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چطور با «عاشق شدن» جوانان روبرو شویم؟

چطور با «عاشق شدن» جوانان روبرو شویم؟