مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 10:402022-01-15اجتماعي

آخرین وضعیت سیل در مناطق مختلف کشور/سیلاب تلفات جانی نداشته است+عکس و فیلم


معاون سازمان امداد و نجات هلال احمر با بیان اینکه در شب گذشته بیش از 90 میلی متر باران در بخش موموری استان ایلام باریده است،گفت: در حال حاضر امدادرسانی صورت گرفته و تخلیه آب از منازل انجام شده و وضعیت منطقه پایدار است؛ - محمدباقر محمدی، معاون سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، در پاسخ به این پرسش که  آخرین وضعیت مناطق سیل زده در کل کشور چگونه است؟ ، اظهار داشت: در استان ایلام در حال حاضر در بخش کلات مورموری امدادرسانی ادامه دارد؛ به طوری که در شب گذشته 90 میلی متر بارش باران داشتیم و با توجه به وضعیت خاک این منطقه که سیلاب ناگهانی اتفاق افتاد و اینکه کانال ها از شهر عبور می کردند، این سیلاب باعث شد آب وارد منازل مسکونی واحدهای تجاری و معابر شود.

وی یادآور شد:به علت فاصله نزدیک پایگاه امداد و نجات در بخش مورموری بلافاصله تیم هایی از این منطقه و مناطق دهلران، شهر آبدانان به این منطقه در قالب 8 تیم اعزام شدند که خوشبختانه تلفات جانی در این بخش نداشتیم، اما نزدیک به 90 مورد آبگرفتگی در معابر، منازل و مکان های تجاری شکل گرفته است.

معاون سازمان امداد و نجات هلال احمر یادآور شد: در حال حاضر امدادرسانی صورت گرفته و تخلیه آب از منازل انجام شده و وضعیت منطقه پایدار است؛ ضمن اینکه آب فروکش کرده و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت سیل در مناطق مختلف کشور/سیلاب تلفات جانی نداشته است+عکس و فیلم

آخرین وضعیت سیل در مناطق مختلف کشور/سیلاب تلفات جانی نداشته است+عکس و فیلم