مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 10:302022-01-15سياسي

رواج فرهنگ دلالی مانع توسعه است/ زنجان شهر پروژه های ناتمام


عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی به فراگیر بودن فرهنگ دلالی در زنجان اشاره کرد و گفت: این فرهنگ در همه حوزه ها از جمله زمین، واحدهای مسکونی، - حجت الاسلام مهدی باقری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان شهرک های صنعتی را یکی از زیرساخت های لازم برای اشتغال و فعالیت واحدهای تولیدی دانست و اظهار کرد: پیگیری وضعیت فعالیت واحدهای تولیدی فعال و راکد همچنین شهرک های تازه تاسیس در دستور کار نمایندگان قرار دارد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیگیری وضعیت شهرک آی تی زنجان هم در دستور کار نمایندگان قرار دارد، افزود: راه اندازی این شهرک می تواند نقش موثری در توسعه حوزه آی تی استان و حتی کشور داشته باشد که تحقق این مهم نیازمند فراهم کردن زیرساخت های مورد نیاز است.

وی  ادامه داد: معتقدم تعریف انجام شده برای شهرک آی تی که در گذشته انجام شده اقدام درستی بوده است که در حال حاضر 40 هکتار از مجموع 100 هکتار پیش بینی شده برای شهرک آماده واگذاری است و بقیه هم در مرحله فراهم کردن زیرساخت ها قرار دارد.

باقری با تاکید بر پایین بودن توان فعالان اقتصادی در حوزه آی تی افزود: یکی از دلایل فعال نشدن شهرک آی تی همین موضوع است و می توان گفت که همه افرادی که اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رواج فرهنگ دلالی مانع توسعه است/ زنجان شهر پروژه های ناتمام

رواج فرهنگ دلالی مانع توسعه است/ زنجان شهر پروژه های ناتمام