مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 10:252022-01-15ورزشي

مهلت 2 ماهه فرماندار به مدیران برای ایجاد نشاط در فاروج


چیزی که در فاروج کم است نشاط اجتماعی است و زمان باقی مانده تا پایان سال، فرصتی برای  آغاز رنگ نشاط گرفتن شهرستان است.

- ایسنا/خراسان شمالی فرماندار فاروج گفت: چیزی که در فاروج کم است نشاط اجتماعی است و زمان باقی مانده تا پایان سال، فرصتی برای  آغاز رنگ نشاط گرفتن شهرستان است.

ابوالحسن نجفی حاج تقی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بالا بودن آمار نزاع و درگیری در شهرستان (رتبه دوم بعد از جاجرم در آمار نزاع و درگیری) بی ربط به این حوزه نیست و نشان دهنده ضعف ما در حوزه ایجاد نشاط اجتماعی است.

فرماندار فاروج افزود: با توجه به معرفی شهردار فاروج، انتظار می رود توجه به سیما، مبلمان و فضا سازی شهر با رویکرد ایجاد نشاط اجتماعی باشد.

وی با اشاره به اینکه در ماه های باقی مانده از سال، مناسبت های ملی و مذهبی شادی داریم که امیدواریم زمینه های ایجاد نشاط اجتماعی از همین روزها آغاز شود، گفت: از مجموعه اداره ورزش وجوانان، فرهنگ و ارشاد، بسیج، شهرداری و میراث فرهنگی، برپایی برنامه های جمعی در قالب حداقل سه برنامه پیاده روی خانوادگی، اجرای برنامه های طبیعت گردی در نقاط زیبای شهرستان و.

مطالبه شده است.

وی تکریم ارباب رجوع را یکی دیگر از عوامل موثر در نشاط اجتماعی برشمرد و افزود: عملکرد مجموعه دستگاه ها در روح و روان آنان تاثیر گذار است و نبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت 2 ماهه فرماندار به مدیران برای ایجاد نشاط در فاروج

مهلت 2 ماهه فرماندار به مدیران برای ایجاد نشاط در فاروج