مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 10:202022-01-15اجتماعي

توصیه هواشناسی برای بارش باران و برف در یزد/وضعیت نارنجی است


کارشناس هواشناسی یزد با اشاره به تغییرات جوی استان برای روزهای آینده بارش های پراکنده باران در نقاط مختلف را پیش بینی کرد و گفت: توصیه می شود شهروندان از تردد غیرضروری و صعود به ارتفاعات پرهیز کنند.

- سیدعباس میرحسینی، رییس گروه پیش بین اداره کل هواشناسی یزد در خصوص تغییرات جوی استان، به خبرنگار فارس از یزد، اظهار کرد: بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی، با توجه به فعالیت موج های متناوب جوی تا اواسط یکشنبه در استان گاهی افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می شود.

وی افزود: طبق اطلاعات بدست آمده از امروز شنبه 25 دیماه در برخی نقاط استان بارندگی و در ارتفاعات بارش مستمر و نسبتاً شدید برف پیش بینی می شود.

میرحسینی در ادامه با بیان این که  شدت بارش در شهرستان های تفت، مهریز، ابرکوه، بافق و بهاباد از دیگر مناطق بیشتر خواهد بود، گفت: بیشترین بارش ها از ساعت شش صبح روز گذشته شش صبح امروز از ایستگاه های بختیاری خاتم هشت، کرخنگان و ده بالا چهار میلی متر گزارش شده است.

رییس گروه پیش بین اداره کل هواشناسی یزد تصریح کرد: اداره کل هواشناسی یزد نیز به منظور اطلاع شهروندان از وضعیت جوی روزهای آینده استان با صدور اطلاعیه هشدار هواشناسی وضعیت پیش روی استان را نارنجی عنوان کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه هواشناسی برای بارش باران و برف در یزد/وضعیت نارنجی است

توصیه هواشناسی برای بارش باران و برف در یزد/وضعیت نارنجی است