مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 10:102022-01-15اقتصادي

افزایش تشکیل پرونده های قضایی در خصوص کم کاری ادارات در رباط کریم


رییس دادگستری رباط کریم از افزایش تشکیل پرونده های قضایی در خصوص کم کاری سازمان ها و ادارات خبر داد و گفت: اگر ادارات خوب عمل کنند به طور قطع از ورودی پرونده ها کاسته می شود.

- محمدرضا قوی دل در گفتگو با، در خصوص وضعیت پرونده های قضایی در رباط کریم اظهار داشت: ضرب و جرح، سرقت، توهین و فحاشی، کم کاری ادارات، طلاق توافقی و رانندگی بدون گواهینامه به ترتیب بیشترین آمار پرونده های قضایی رباط کریم را از آن خود کرده است.

قوی دل گفت: اگر آستانه صبر و گذشت مردم افزایش یابد، به طور قطع پرونده های قضایی ما در خصوص ضرب وجرح کاهش می یابد، البته که متولیان باید مشکلات اقتصادی را حل کنند تا سرقت ها که رتبه دوم پرونده های قضایی رباط کریم را دارد، کاهش یابد.

وی افزود: افزایش رانندگی بدون گواهینامه از دیگر چالش های این روزهای دستگاه قضا است که والدین به فرزندان خود اجازه می دهند بدون گواهینامه رانندگی کنند، به طوری که امسال هزار پرونده در این خصوص تشکیل شده است رییس دادگستری رباط کریم به مسئله افزایش مشکلات خانوادگی اشاره کرد و بیان داشت: در گذشته اختلافات خانوادگی توسط ریش سفیدها حل می شد، اما این روزها با کمترین اختلاف بر سر مسائلی مانند رنگ چای، طعم غذا و مواردی از این قبیل زوجین خواهان طلاق توافقی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تشکیل پرونده های قضایی در خصوص کم کاری ادارات در رباط کریم

افزایش تشکیل پرونده های قضایی در خصوص کم کاری ادارات در رباط کریم