مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 09:502022-01-15اقتصادي

دعوت از بانک ها و هلدینگ های پتروشیمی برای سرمایه گذاری در نفت


مدیرعامل شرکت ملی نفت با بیان اینکه برنامه های متعدد سرمایه گذاری برای طرح های نفت پیش بینی شده است، از مذاکره با بانک ها و هلدینگ های پتروشیمی برای سرمایه گذاری در بخش بالادستی نفت خبر داد.

- به نقل از شرکت ملی نفت ایران، محسن خجسته مهر ضمن تشریح رویکردهای شرکت ملی نفت ایران در بخش های مختلف، گفت: در بخش منابع انسانی رویکرد ما جذب نیروی انسانی نخبه از دانشگاه صنعت نفت و دیگر دانشگاه ها است.

معاون وزیر نفت تصریح کرد: بحث آموزش منابع انسانی در گذشته متاسفانه مورد غفلت قرار گرفته است، امروز نیروهای شاغل در بسیاری از بخش ها از جمله بخش های مهم عملیاتی ما نیروهای مدت موقت هستند که نیاز است آموزش این نیروها را در نظر بگیریم.

در این باره هم تصمیم های لازم گرفته شده و مقرر شده است برنامه پنج ساله ای برای آموزش و انسجام بخشی به نیروی انسانی تهیه و تدوین شود.

به زودی، فراخوان همکاری برای افزایش بازدهی 750 حلقه چاه خجسته مهر تاکید کرد: در بخش فناوری حرکت بسیار جدی آغازشده است و این بخش را از حضور روی کاغذ و قوانین، خارج و زنده کرده ایم.

برای آن با جهاد دانشگاهی حدود 275 میلیون دلار و 16 میلیارد تومان قرارداد و تفاهم نامه امضا شده است که حدود 75 میلیون دلار و 16 میلیارد تومان آن قرارداد قطعی و مابقی در قالب تفاهم نامه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از بانک ها و هلدینگ های پتروشیمی برای سرمایه گذاری در نفت

دعوت از بانک ها و هلدینگ های پتروشیمی برای سرمایه گذاری در نفت