مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 09:452022-01-15اقتصادي

معرفی سقف های متحرک و کاربردهای آنها


در ادامه با انواع سقف های متحرک و کاربردهای آن آشنا خواهید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، سقف متحرک یا اتوماتیک یک سقف مکانیزه متشکل از سازه فلزی و سیستم نیروی محرکه و پوششی از جنس پارچه، فلز، و یا شیشه است که فضای باز را به صورت آب بند و هوابند پوشش می دهند.

عملکرد سقف اتوماتیک به صورت موتورایز بوده و از باز و بسته شدن به صورت دستی بی نیاز است.

سقف متحرک مسکونی یک پوشش پاسیو می تواند به طور خاص طراحی شود تا هم از قابلیت های عملی و هم از کانسپت های تزیینی شیک استفاده کند.

سقف متحرک پاسیوی محصول اسکای روف یک سازه فضای بیرونی ضد آب است که به یک خانه متصل است، به یک عرشه یا یک قاب سایه بان مستقل متصل است، سازه آن بسته به مدل و اندازه در برابر باد بیش از 175 مایل در ساعت مقاومت می کند.

بیشتر سقف های متحرک همچنین قادر به مقاومت در برابر باران های شدید، حتی تگرگ هستند، به این معنی که اگر طوفانی رخ دهد و در فضای پاسیو یا تراس شما بپیچد، می توانید به سقف متحرک خود اعتماد کنید.

از آنجا که ما به اهمیت محصولات متنوع و بادوام پی برده ایم، طیف گسترده ای از سبک ها را برای انتخاب رنگ سازه و پارچه و نوع لایتینگ ارائه می دهیم.

سقف متحرک حیاط خلوت و سقف متحرک تراس مسکونی شما می تواند عملکردهای مختلفی را انجام دهد که علاوه بر محافظت از منطقه در برابر عوامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی سقف های متحرک و کاربردهای آنها

معرفی سقف های متحرک و کاربردهای آنها