مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 09:352022-01-15اقتصادي

آغاز بهسازی خطوط ریلی پرتردد بلاک بهرام - بافق


به منظور ارتقای ایمنی، افزایش سرعت قطارها و کاهش هزینه تعمیر و نگهداری خطوط، عملیات بهسازی بلاک بهرام - بافق آغاز شد.

- ایسنا/یزد مدیر کل راه آهن یزد اعلام کرد: به منظور ارتقای ایمنی، افزایش سرعت قطارها و کاهش هزینه تعمیر و نگهداری خطوط، عملیات بهسازی بلاک بهرام - بافق آغاز شد.

رحمت رحمت نژاد در این باره تصریح کرد: در راستای ارتقای ایمنی، افزایش سرعت سیر قطارها، افزایش بهره وری، کاهش هزینه تعمیر و نگهداری خطوط و به حداقل رساندن استهلاک واگن ها، تعویض تراورس های فرسوده با توجه به ترافیک سنگین قطارها در این محور، عملیات بهسازی بلاک بهرام - بافق آغاز شد.

وی افزود: طول بلاک مذکور 17 کیلومتر است که طی سال های گذشته مقداری از آن مورد بهسازی قرار گرفته بود که عملیات تکمیلی آن با حمایت مدیران ستادی و همت و تلاش همکاران این اداره کل درحال انجام است.

رحمت نژاد خاطرنشان کرد: طرح بهسازی بلاک ذکر شده به صورت مکانیزه و بوسیله دستگاه سرند صورت می گیرد که شامل تخلیه بالاست آلوده از خطوط، تعویض تراورس های فرسوده و همچنین ادوات ریلی مستهلک است.

وی متذکر شد: محور یزد - بافق یکی از پر ترافیک ترین محورهای ریلی این اداره کل است که محل تلاقی کریدور شرق - غرب نیز محسوب شده و روزانه بالغ بر 30 رام قطار مسافری و باری در این محور تردد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بهسازی خطوط ریلی پرتردد بلاک بهرام - بافق

آغاز بهسازی خطوط ریلی پرتردد بلاک بهرام - بافق