مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 09:352022-01-15سياسي

سند ملی مهارت آموزی و اشتغال کارکنان وظیفه فردا رونمایی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار موسی کمالی با اشاره به اینکه فردا سند ملی مهارت آموزی و اشتغال کارکنان وظیفه رونمایی می شود، گفت: - سند ملی مهارت آموزی و اشتغال کارکنان وظیفه نیرو های مسلح در پنجمین جلسه شورای عالی مهارت آموزی به ریاست سردار باقری و با حضور وزرا و روسای سازمان های ذیربط برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار موسی کمالی با اشاره به اینکه فردا سند ملی مهارت آموزی و اشتغال کارکنان وظیفه رونمایی می شود، گفت: در این سند ساز و کار های اجرایی مشخص می شود و وزارتخانه ها و سازمان نیرو های مسلح که متولیان این موضوع هستند در جریان جزییات سند ملی مهارت آموزی و اشتغال کارکنان وظیفه قرار می گیرند.

به گفته مشاور عالی فرمانده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو های مسلح هر سازمان و وزارتخانه وظیفه دارد تا ردیفی برای اجرایی شدن این سند از بودجه کلی خود در نظر بگیرد.

کمالی به 4 سیاست راهبردی و 15 سیاست اجرایی این سند اشاره کرد و گفت: آینده پژوهی مشاغل و مهارت ها مبتنی بر مأموریت های دستگاه ها و آمایش سرزمین، نیازسنجی مشاغل و مهارت ها در بازار کار و تدوین و پیاده سازی برنامه های اجرایی طرح جامع مهارت آموزی کارکنان وظیفه متناسب با مشاغل و مهارت های مورد نیاز حال و آینده کشور از سیاست ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند ملی مهارت آموزی و اشتغال کارکنان وظیفه فردا رونمایی می شود

سند ملی مهارت آموزی و اشتغال کارکنان وظیفه فردا رونمایی می شود