مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 08:502022-01-15دانش

16درصد دانشجویان متقاضی موفق به دریافت وام نشدند


رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با تاکید بر اینکه 84 درصد متقاضیان وام خود را در نیم سال اول تحصیلی 1400_1401 دریافت کردند و 16 درصد متقاضیان موفق به دریافت وام نشدند، - گفت: مبلغ 355 میلیارد تومان در این نیم سال به عنوان وام دانشجویی پرداخت کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مسعود گنجی در نشست روسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی با اشاره به اینکه این صندوق بنا بر وظیفه قانونی خود علاوه بر پرداخت انواع وام های دانشجویی و حمایت از دانشجویان مستعد و کم بضاعت در بخش خوابگاه ها و تغذیه دانشجویان، همراه و همیار رؤسای دانشگاه ها است؛ گفت: ارتقای آشپزخانه های دانشگاه ها از جمله برنامه های اعلامی این صندوق بوده است و تاکنون دانشگاه هایی که با این صندوق تفاهم نامه منعقد کرده اند و گزارش پیشرفت و ارتقاء آشپزخانه های خود را به این صندوق ارسال کرده اند از بودجه حمایتی صندوق استفاده نموده اند و مورد حمایت مالی صندوق قرار گرفته اند.

وی افزود: صندوق رفاه در زمینه بازسازی و ارتقاء خوابگاه ها و آشپزخانه های دانشجویی تاکنون با مبلغی حدود 630 میلیارد ریال با دانشگاه ها تفاهم نامه منعقد نموده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی صندوق رفاه دانشجویان،دکتر گنجی با اشاره به اینکه اعطای وام های دانشجویی از جمله وام تحصیلی به دانشجویان از وظایف ذاتی صندوق رفاه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16درصد دانشجویان متقاضی موفق به دریافت وام نشدند

16درصد دانشجویان متقاضی موفق به دریافت وام نشدند