مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 08:402022-01-15سياسي

تک فرزندها بیشتر در زندگی زناشویی به مشکل می خورند


کارشناس خانواده بهزیستی شهرستان همدان گفت: ویژگی بارز تک فرزندی در خانواده این است که فرزند رابطه برابر را یاد نمی گیرد چراکه توجه کامل والدین را دارد و این فرزندان معمولا در زندگی زناشویی به مشکل می خورند چون تعریف زندگی زناشویی متقابل بودن همه مسائل است.

- زینب ایمانی در نشست بررسی پیامدهای طلاق که در دفتر خبرگزاری ایسنا برگزار شد، با اعلام اینکه در 9 ماهه سالجاری یک هزار و 270 طلاق در شهرستان همدان داشتیم و ثبت افراد جدید در یک ماه اخیر نیز 358 نفر است، افزود: تعداد 792 نفر به بهزیستی ارجاع داده شده است، 651 عدم سازش، 110 سازش و 13 نفر نیز زوجه هایی بودند که حق طلاق داشتند و 18 مورد نیز سایر موارد بوده است.

وی با بیان اینکه طرح تصمیم با مشارکت بهزیستی و دادگستری در همدان در حال اجراست، اظهار کرد: در این طرح زوج هایی که درخواست طلاق می دهند به بهزیستی ارجاع شده سپس به مشاور بهزیستی معرفی می شوند و آماری که در زمینه طلاق وجود دارد از این طریق به دست می آید.

وی با اشاره به اینکه در 9 ماهه امسال دو هزار و 40 طلاق در استان همدان ثبت شده است، تصریح کرد: در گذشته هم طلاق در جامعه وجود داشته اما به علت بعضی از مسائل پر رنگ نبوده است در گذشته به راحتی طلاق را عنوان نمی کردند اما امروز ترس و واهمه ای از این مسئله وجود ندارد بنابراین امروز دیدگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تک فرزندها بیشتر در زندگی زناشویی به مشکل می خورند

تک فرزندها بیشتر در زندگی زناشویی به مشکل می خورند