مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 08:252022-01-15سياسي

سالروز عملیات کربلای 4 و 5 در فردوس گرامی داشته شد


در ایام سالروز عملیات کربلای 4 و 5، جمعه شب با حضور راوی کشوری، جانفاشانیها و رشادت های شهدای این دو عملیات گرامی داشته شد.

- ، امام جمعه فردوس در این محفل با شکوه که با استقبال چشمگیر مردم برگزار شد گفت: بیشترین شهدای فردوس در این دو عملیات به تعداد 36 جوان گلگون کفن، تقدیم انقلاب شد.

حجت الاسلام محمد شاکری تاکید کرد: این کشور قهرمانان زیادی دارد و قبل از آنکه دشمن برای ما قهرمان سازی کند باید این دلاوران را به نسل نو معرفی کنیم.

وی عزت و آبروی امروز ایران اسلامی را مدیون جوانانی دانست که احساس تکلیف کردند و جان خویش را بر کف دست نهادند و امروز ما هستیم و رسالت سنگین ادامه راه این عزیزان که باید مانند آنها دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کنیم.

راوی کشوری دفاع مقدس نیز با تشریح دلایل شروع عملیات کربلای 4 و 5 گفت: در این عملیات ها هدف رسیدن به دروازه های بصر بود که با جانفشانی جوانان مخلص در کربلای 5 تا رزمندگان اسلام به نزدیکی دروازه بصره رسیدند، عراق قطعنامه 598 را قبول کرد.

حسین کاجی افزود: جنگ ما چهار مرحله: هجوم، توقف، بیرون راندن و تنبیه دشمن داشت و بدترین و دشوارترین جنگ جهان بود.

وی گفت: در عملیات کربلای 4 مظلومیت، حقانیت و شجاعت جوانان اسلام را همه دیدیم، 2 هزار شهید دادیم و صحنه هایی گذشت که هیچ دوربینی قادر به ضبط آن نبود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالروز عملیات کربلای 4 و 5 در فردوس گرامی داشته شد

سالروز عملیات کربلای 4 و 5 در فردوس گرامی داشته شد