مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 07:552022-01-15اقتصادي

خرمای سیستان و بلوچستان ظرفیتی مناسب برای ارز آوری و اشتغال


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: خرمای سیستان و بلوچستان ظرفیتی مناسب برای ارز آوری و اشتغال است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: خرمای سیستان و بلوچستان ظرفیتی مناسب برای ارز آوری و اشتغال است.

طوقی در گفت وگو با ایسنا افزود: سیستان و بلوچستان با دارا بودن شرایط آب و هوایی تقریبا استوایی، گرم و مرطوب، خاستگاه تولید متنوع ترین میوه های گرمسیری در کشوراست و حتی در تولید برخی میوه ها در ایران بی رقیب محسوب می شود که مهم ترین آنها خرماست.

وی با بیان اینکه این محصول مهم ترین و بالاترین رقم تولیدات کشاورزی استان را دارد، گفت: فروش و عرضه این محصول به اندازه تولید آن اهمیت دارد، در غیر این صورت فعالیت های کشاورزان منطقه بی نتیجه خواهد ماند.

طوقی بیان کرد: اکنون سرمایه گذاری های خوبی برای ایجاد سردخانه ها، صنایع تبدیلی و بسته بندی دراستان درحال انجام است و گام های خوبی نیز دراین رابطه برداشته شده است.

وی ادامه داد: هنوز فضا برای ایجاد این دست زیرساخت ها در استان وجود دارد و هر سرمایه گذاری از هر نقطه از کشور بخواهد دراین حوزه ها سرمایه گذاری و فعالیت کند، حتما مورد حمایت سازمان جهاد کشاورزی استان قرار می گیرد و از همه خدمات، از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرمای سیستان و بلوچستان ظرفیتی مناسب برای ارز آوری و اشتغال

خرمای سیستان و بلوچستان ظرفیتی مناسب برای ارز آوری و اشتغال