مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 01:102022-01-14اجتماعي

انتقال آب دریا به میانکاله در مرحله مطالعات نهایی قرار دارد


مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به انجام مطالعات راهبردی برای شناسایی عوامل آلاینده ساز خشکی زاد و همچنین تشدید نظارت های پایشی، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، طی دو سال گذشته شاهد اتفاق تلخ مرگ پرندگان در میانکاله بودیم، پرندگانی که آوازشان از دوردست ها به گوش می رسید ولی با توجه به بیماری بوتولیسم بهشت پرندگان رنگ و بوی غم به خود گرفت.

در ارتباط با بحث بیماری بوتولیسم در تالاب میانکاله که طی دو سال گذشته موجب مرگ بیش از هزاران پرنده شده دلایل مختلفی از جمله مشکلات تنش آبی، بحث فاضلاب ها و سایر مطرح شده که مقرر شده بود در این زمینه راهکارهایی ازجمله بحث حق آبه، هدایت آب به تالاب و سایر در دستور کار قرار گیرد که در این زمینه مطالعات مختلفی در دستور کار قرار گرفت.

  امسال هم شاهد حضور پرندگان در تالاب میانکاله هستیم که حضور پرندگان بر زیبایی و جذابیت تالاب افزوده اما دل همه ترسیده و این روزها نگرانی از تکرار ماجرای تلفات پرندگان موضوعی است نمی توان از یاد برد.

حسینعلی ابراهیمی کارنامی مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران درباره تلفات غیرعادی پرندگان در میانکاله در گفت وگویی، اظهار کرد: بلافاصله پس از بروز اولین نشانه های این پدیده نادر در سال 1398، تیم های عملیاتی اداره کل حفاظت محیط زیست استان با تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال آب دریا به میانکاله در مرحله مطالعات نهایی قرار دارد

انتقال آب دریا به میانکاله در مرحله مطالعات نهایی قرار دارد