مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 23:402022-01-14اقتصادي

پانزدهمین حراج تهران چقدر فروخت؟/اثر تناولی گران ترین


پانزدهمین دوره حراج تهران عصر روز جمعه ـ 24 دی ماه 1400 ـ آغاز به کار کرد و در مجموع به فروش 158 میلیارد و 890 میلیون تومان دست یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار بخشی تجسمی ایسنا، این مراسم که با رعایت پروتکل های بهداشتی در ساعت 18:16 آغاز شد، با اجرای حسین پاکدل و با حضور علیرضا سمیع آذر (مدیر حراج تهران) و جمع محدودی از نمایندگان رسانه ها و فعالان حوزه ی هنرهای تجسمی و خریداران آثار همراه بود.

80 اثر از 60 هنرمند در این دوره از حراج تهران شرکت داشتند که از این تعداد 35 اثر با قیمت پایه بالای یک میلیارد تومان برآورد شده بودند.

عنوان گران ترین اثر حراج به چه کسی رسید؟ در پانزدهمین مراسم حراج تهران عنوان گران ترین اثر، به پرویز تناولی اختصاص پیدا کرد که مجسمه اش به رقم 14 میلیارد و 600 میلیون تومان به فروش رسید.

پرویز تناولی اگرچه عنوان گران ترین اثر حراج را به خود اختصاص داد، اما به غیر از این هنرمند به ترتیب طراحی روی شیشه ی منیر فرمانفرماییان با 13 میلیارد و اثری بدون عنوان از سهراب سپهری به قیمت 11 میلیارد و 800 تومان و همچنین اثری از حسین زنده رودی به قیمت 11 میلیارد پس از تناولی به عنوان گران ترین آثار فروخته شده ی این دوره از حراج شناخته می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پانزدهمین حراج تهران چقدر فروخت؟/اثر تناولی گران ترین

پانزدهمین حراج تهران چقدر فروخت؟/اثر تناولی گران ترین