مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 23:152022-01-14سياسي

انتخاب بازرسان انجمن نویسندگان کودک و نوجوان


بیست وسومین مجمع عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان برگزار شد و شرکت کنندگان در مجمع عمومی شیدا رنجبر، شهلا انتظاریان و حمید اباذری را به عنوان بازرسان اصلی و فاطمه زمانی و پروین پناهی را به عنوان بازرسان علی البدل انجمن برگزیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، در این دوره مجمع عمومی انجمن، فریدون عموزاده خلیلی، رییس هیئت مدیره انجمن و رییس مجمع، از استقرار و تداوم فعالیت تأثیرگذار انجمن در طول بیش از دو دهه یاد کرد و گفت: به یاد داشته باشیم در جامعه ای بیش از 20 سال دوام آورده ایم که نه دولت در مفهوم کلان خودش چندان روی خوشی به تشکل های غیردولتی و نهادهای مدنی نشان می دهد و نه جامعه ساز و کارهای لازم را برای این فعالیت ها ایجاد کرده است.

از این رو به رغم انتقادهایی که حتماً بسیاری از ما به عملکرد انجمن به خصوص در دوران کرونا داریم، اهمیت وجود و کارکرد چنین انجمن هایی را از یاد نبریم.

هر کس می تواند به قدر مقدوراتش و با حفظ نگاه انتقادی، به بقا و تداوم فعالیت این نهاد مدنی، کمک کند.

عموزاده خلیلی ضمن اشاره به واکنش نشان دادن انجمن در مورد مسائل مربوط به کودکان و همچنین تلاش انجمن برای کمک به کاهش مشکلات نویسندگان گفت: انجمن اساسنامه ای دارد که راهنمای ما برای حرکت در مسیر درست است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب بازرسان انجمن نویسندگان کودک و نوجوان

انتخاب بازرسان انجمن نویسندگان کودک و نوجوان