مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 22:452022-01-14سياسي

امام جمعه اهواز: منشا بسیاری از مزاحمت ها برای زنان، نوع پوشش آنهاست


منشا بسیاری از مزاحمت هایی که متوجه بانوان است به خاطر نوع پوشش خود آنهاست و بخش قابل توجهی از ناهنجاری های پوششی متوجه مردان است.

- منشا بسیاری از مزاحمت هایی که متوجه بانوان است به خاطر نوع پوشش خود آنهاست و بخش قابل توجهی از ناهنجاری های پوششی متوجه مردان است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: کشورهای اسلامی نباید تنها محصور در مرزهای خود باشند چرا که منافع آنها در همبستگی جهان اسلام است.

سیدمحمدنبی موسوی فرد در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای مهدیه اهواز یکی از راهبردهای نظام سلطه را در هم شکستن محور مقاومت عنوان کرد و گفت: وقتی کشورهای اسلامی کنار هم قرار گیرند دشمن نابود می شود.

وی با اشاره به نقش و اهمیت فرهنگ مقاومت به عنوان عاملی تعیین کننده در عرصه معادلات منطقه یادآور شد: خوشبختانه امروز محور مقاومت توانسته به یک الگوی پایدار و تاثیرگذار در منطقه و فرامنطقه تبدیل شود.

امام جمعه اهواز فرهنگ مقاومت را برخاسته از باور دینی دانست و گفت: منافع ملی در جهان امروز در مرزهای جعرافیایی محصور نمی شود.

وی اظهار داشت: یکی از دلایلی که آمریکا در خارج از مرزهای خود هزینه می کند همین است چراکه می داند منافع و امنیتش محصور در چارچوب مرزهای خودش نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اهواز: منشا بسیاری از مزاحمت ها برای زنان، نوع پوشش آنهاست

امام جمعه اهواز: منشا بسیاری از مزاحمت ها برای زنان، نوع پوشش آنهاست