مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 19:552022-01-14سياسي

اهانت به مقدسات دیگر مذاهب جایز نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیت الله العظمی مکارم شیرازی در دیدارحجت الاسلام و المسلمین دکتر حمید شهریاری دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به اینکه اقلیتی افراطی هستند که باعث تفرقه و اختلاف می شوند، - آیت الله العظمی مکارم شیرازی ضمن تأکید بر لزوم پرهیز از اهانت به مقدسات دیگر مذاهب، اظهار داشتند: از نظر شرعی، اهانت به مقدسات دیگر مذاهب جایز نیست و این قبیل کار ها به شدت به وحدت اسلامی خدشه وارد می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیت الله العظمی مکارم شیرازی در دیدارحجت الاسلام و المسلمین دکتر حمید شهریاری دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به اینکه اقلیتی افراطی هستند که باعث تفرقه و اختلاف می شوند، فرمودند: گفته های متفکران شیعه و اهل سنت باید ملاک و معیار قرار گیرد، نه گفته های عده ای قلیل و افراطی.

ایشان افزودند: یکی از مواردی که سبب کاهش اختلافات و زدودن بدبینی ها می شود، خبررسانی و تبیین درست و صحیح مواضع و اندیشه هاست.

آیت الله العظمی مکارم شیرازی دعوت از کارشناسان و بزرگان اهل سنت و گفتمان اصولی و صحیح را از دیگر موارد ضروری بر شمرده که باید دبیرخانه مجمع تقریب مذاهب اسلامی بر آن اهتمام داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهانت به مقدسات دیگر مذاهب جایز نیست

اهانت به مقدسات دیگر مذاهب جایز نیست