مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 18:252022-01-14اقتصادي

سال آینده پرونده مسکن مهر بسته می شود/ ارائه خدمات روبنایی از اولویت های دولت است


دو سند خدمت و رفع موانع را با هماهنگی استانداری تدوین و برای تکمیل سریعتر پروژه های مسکن مهر، اقدام ملی و نهضت ملی مسکن از آن بهره خواهیم برد.

- علیرضا جعفری مدیرعامل شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید کشور و معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص بازدید امروز خود از مسکن مهر پردیس و احصای مشکلات این شهر، اظهار کرد: شهر جدید پردیس با توجه به قدمت و میزان وسعت آن به عنوان شهر جدید تعریف شده، همچنین تعداد واحدهایی که برای سه حوزه طرح مسکن مهر، اقدام ملی و طرح جهش تولید مسکن تعریف شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پردیس در این حوزه ها دارای چالش ها، مشکلات و معضلات خاص خود بوده و در زمینه مدیریتی، تامین منابع و اجرایی، مسائل و مشکلاتی داریم که باید به صورت دقیق و کارشناسی احصا شود.

وی افزود: در تمام حوزه ها برنامه ها و ظرفیت هایی که می تواند در کوتاه ترین مدت مشکلات را رفع و در زمینه را برای متقاضیانی که ثبت نام کرده برای تحویل واحد در انتظار هستند و هم ساکنان این منطقه به مطلوبیت و رضایتمندی مناسبی برسند.

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی شهرهای جدید کشور ادامه داد: مشکلات و چالش ها زیاد و انتظارات و مطالبات به حق مردم نیز بیشتر از حد انتظار است اما امیدواریم با هم افزایی بین دستگاه ها و ارگان های خدمات رسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال آینده پرونده مسکن مهر بسته می شود/ ارائه خدمات روبنایی از اولویت های دولت است

سال آینده پرونده مسکن مهر بسته می شود/ ارائه خدمات روبنایی از اولویت های دولت است