مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 18:052022-01-14اجتماعي

بارش باران و برف در زنجان/حضور 50 اکیپ راهداری در محورهای استان


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از ادامه بارش برف و باران در محورهای استان خبر داد و گفت: در حال حاضر اکیپ های راهداری در محورهای استان حضور فعالی دارند.

- جواد یوسفی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از ادامه بارش برف و باران در محورهای استان خبر داد و گفت: در حال حاضر اکیپ های راهداری در محورهای استان حضور فعال دارند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با بیان اینکه بارش برف، همراه با کولاک و مه غلیظ در محورهای استان جریان دارد ، گفت: 50 اکیپ راهداری در حال حاضر با آمادگی کامل در محورهای استان برای هر گونه امداد و بازگشایی محورها حضور دارند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر آزادراه های زنجان - تبریز، زنجان - قزوین، جاده ترانزیت زنجان - میانه، زنجان - خرم دره - ابهر با بارش برف و باران همراه است، افزود: تردد در جاده های زنجان - طارم، زنجان - دندی، زنجان - تهم - چورزق و دندی به تخت سلیمان فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با بیان اینکه به پیش بینی هواشناسی تا ساعت 22 جمعه شب ادامه خواهد داشت، گفت: رانندگان خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی، اعم از تجهیزات گرمایشی، پتو، مواد غذایی خشک و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران و برف در زنجان/حضور 50 اکیپ راهداری در محورهای استان

بارش باران و برف در زنجان/حضور 50 اکیپ راهداری در محورهای استان