مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 16:202022-01-14اقتصادي

معادن جنوب کرمان گسترش یابد / حذف اقتصاد تک بعدی


نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد با اشاره به پتانسیل های گسترده معدنی جنوب کرمان گفت: اقتصاد جنوب کرمان باید از اقتصاد تک بعدی خارج شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازذبیح الله اعظمی عصر جمعه در افتتاح معدن کرور در جنوب کرمان گفت: جنوب کرمان دارای ذخایر گسترده معادن مس، سنگ های قیمتی و استراتژیک می باشد و در این زمینه باید سرمایه گذاری گسترده ای انجام شود.

وی با اشاره به خشکسالی در جنوب استان گفت: تنها نباید به بخش کشاورزی توجه شود چون مشکلات از جمله تغییرات اقلیمی و کم آبی وجود دارد در کنار اصلاح الگوی کشت و آبیاری مکانیزه باید زمینه توسعه معادن و صنایع وابسته نیز در جنوب کرمان فراهم شود.

وی تاکید کرد: یکی از نیازهای جنوب کرمان راه اندازی پایانه صادراتی برای تسهیل در صادرات محصولات مختلف است که از وزارت صمت می خواهیم در این زمینه همکاری کند.

وی با اشاره به محرومیت های جنوب کرمان بیان کرد: توجه به توسعه جنوب کرمان می تواند خدمتی بزرگ در مسیر عدالت محوری باشد که معدن کرور در این زمینه بسیار تأثیر گذار است.

وی همچنین به لزوم راه اندازی شورای عالی معادن در جیرفت شد و گفت: باید گانهای بزرگی برای تویعه معادن در شهرستانهای جنوبی استان برداشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معادن جنوب کرمان گسترش یابد / حذف اقتصاد تک بعدی

معادن جنوب کرمان گسترش یابد / حذف اقتصاد تک بعدی