مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 16:052022-01-14سياسي

جمهوری اسلامی ایران اجازه فرسایشی کردن مذاکرات را نمی دهد


جمهوری اسلامی ایران اجازه وقت کشی و فرسایشی کردن مذاکرات را به بهانه های غیرواقعی نخواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحکایت از اهمیت و ویژگی عنصر غیرت در دفاع از همه داشته ها و سرمایه های دینی، انقلابی و ملی ماست.

همان طور که دفاع از ناموس تا سرحد جان برای آحاد ملت مسلمان ما اهمیت دارد دین ما، انقلاب ما و ملیت و مملکت ما هم تا سرحد جان باید برای ملت دارای اهمیت باشد خوشبختانه تا به امروز همین طور بوده است.

وی افزود: در تاریخ 40 ساله انقلاب و جمهوری اسلامی بارها و بارها غیرت دینی در بزنگاه های مختلف سبب نجات مملکت، کشور و ملت ما شده است یکی از نشانه های غیرت دینی، غیرت انقلابی و حتی غیرت ملی ما پایبندی به اصول انقلاب است و پایبندی به اصول انقلاب به فرموده امام خامنه ای باعث پیشرفت می شود.

امام جمعه زرندیه تصریح کرد: یکی دیگر از نشانه های غیرت دینی و انقلابی و غیرت ملی و دفاع جانانه از حقوق ملت سر میز مذاکره با دشمنان ملت است.

دولت سیزدهم با دست پر آغاز کرد و دشمن وقتی دست خود را خالی دید به فضاسازی رسانه ای بر علیه ایران روی آورد موضوعات خلاف واقعی را مطرح کرد.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به توطئه های دشمن علیه ایران در مذکرات گفت: دشمن با انتشار مطالب غیر واقع به دنبال پر کردن دست خالی خود سر میز مذاکرات و تحت فشار قرار دادن ایران برای کوت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی ایران اجازه فرسایشی کردن مذاکرات را نمی دهد

جمهوری اسلامی ایران اجازه فرسایشی کردن مذاکرات را نمی دهد