مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 15:302022-01-14سياسي

اولویت استاندار کرمانشاه باید اشتغال زایی و رفع معضل بیکاری باشد


امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب گفت: اولویت استاندار کرمانشاه باید اشتغال زایی و رفع معضل بیکاری باشد - ، حجت الاسلام سید روح الله زمانی موسوی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع اسلام آبادغرب برگزار شد، با تسلیت وفات حضرت ام البنین (س) اظهار کرد: ادبی که حضرت عباس (ع) در مقابل امام حسین (ع) نشان داد تبلوری بود از ادبی که مادرش در برابر فرزندان حضرت زهرا (س) داشتند.

وی با اشاره به سخنرانی رهبری در هفته گذشته به مناسبت 19 دی، افزود: شاه بیت کلام رهبری بحث غیرت دینی بود؛ غیرت دینی یعنی حساس باشیم و بی تفاوت نباشیم در برابر مسائلی که شرع مقدس در سیاست، اقتصاد به آنان پرداخته است.

امام جمعه اسلام آبادغرب تصریح کرد: میان غیرت دینی و جهاد تبیین یک در هم تنیدگی وجود دارد که تبیین را باید با غیرت انجام داد و غیرت دینی بدون تبیین و تبیین بدون غیرت نتیجه لازم را نخواهد داشت.

موسوی گفت: موفقیت دولت سیزدهم در قطع کردن دست نفوذی ها، افراد بدون شایستگی و کسانی است که با لابی گری مسئولیتی را تصاحب می کنند و دولت بدون در نظر گرفتن تسویه حساب ها باید یک خانه تکانی اساسی کند.

وی بیان کرد: اگر انقلاب بخواهد در گشایش اقتصادی و بزرگ شدن سفره های مردم توفیقی داشته باشد باید تکلیف خود را با کسانی که سد راه مردم هستند و توانایی کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت استاندار کرمانشاه باید اشتغال زایی و رفع معضل بیکاری باشد

اولویت استاندار کرمانشاه باید اشتغال زایی و رفع معضل بیکاری باشد