مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 15:252022-01-14اقتصادي

صنایع آلومینیوم توان ایجاد 20 هزار شغل را دارد


مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب با بیان اینکه تا پایان خردادماه سال آینده تمام نیروهای این مجموعه تکمیل می شود، گفت:2500 نفر نیروی مستقیم و 5 هزار اشتغال غیرمستقیم در نهایت جذب این مجموعه می شوند که البته فرصت های غیرمستقیم به 20 هزار نفر نیز می رسد.

- مهدی زحمتکش جمعه 24 دی در یک کنفرانس خبری در پاسخ به سئوالی در خصوص تشکیل کنسرسیوم برای صنایع آلومینیوم، گفت: برای کنسرسیوم مجموعه ایمیدرو پیشنهاد داده بودند، اما در شرایط فعلی به دلیل عدم امکان همسان سازی منافع مشارکت کنندگان و سرمایه گذاران امکان پذیر نیست.

او با بیان اینکه در ابتدا احداث کارخانه های آلمینا و سی پی سی باید مورد توجه قرار گیرد که در این صورت نیاز به کنسرسیوم وجود ندارد، افزود: سیاست مجموعه در یک سال گذشته مشخص است و نمی توان یک سیاست واحد را در همه شرکت های آلومینیوم دنبال کرد.

مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب با بیان اینکه باید به هر شکل ممکن مواد اولیه را تامین می کردیم، گفت: برای اینکه ظرفیت را کامل کنیم تامین مواد اولیه را دو برابر کردیم.

اساس سیاست ها بر تامین مواد اولیه است، چون نرسیدن مواد اولیه ضربه سهمگینی به این صنعت می زند و اینکه ما درباره سیاست سرمایه گذاران صحبت می کنیم به معنای انحصار نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع آلومینیوم توان ایجاد 20 هزار شغل را دارد

صنایع آلومینیوم توان ایجاد 20 هزار شغل را دارد