مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 15:052022-01-14بين الملل

کره شمالی درباره واکنش محکم به تحریم های جدید آمریکا هشدار داد


وزارت خارجه کره شمالی با بیان اینکه آزمایش های موشکی این کشور تمرینی برای دفاع از خود است، گفت تحریم های جدید آمریکا نشان دهنده نیات خصمانه واشنگتن برای انزوا و اختناق پیونگ یانگ است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تصمیم دولت آمریکا به ریاست جو بایدن برای اعمال تحریم های جدید علیه کره شمالی با واکنش تند این کشور همراه شد.

دولت کره شمالی امروز (جمعه) از دولت بایدن به دلیل اعمال تحریم های جدید علیه این کشور به دلیل آزمایش های موشکی اخیر، انتقاد کرده و نسبت به اقدام قوی تر و صریح تر در صورت حفظ موضع تقابل جویانه واشنگتن هشدار داد.

به نوشته خبرگزاری رسمی کره شمالی (KCNA) یک سخنگوی وزارت خارجه کره شمالی طی بیانیه ای گفت شلیک و آزمایش اخیر موشک های مافوق صوت توسط این کشور، تمرینی درست برای دفاع از خود است.

این سخنگو، که نامش فاش نشد، تاکید کرد که تحریم های جدید آمریکا نشان دهنده نیات خصمانه واشنگتن با هدف انزوا و خفه کردن پیونگ یانگ است.

این دیپلمات کره شمالی، با بیان اینکه آمریکا همچنان مواضع گانگستری خود را حفظ کرده، توضیح داد: تولید موشک جدید کره شمالی بخشی از تلاش های آن برای مدرن سازی ارتش خود بوده و هیچ کشور خاصی را هدف قرار نمی دهد یا امنیت همسایگانش را تهدید نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره شمالی درباره واکنش محکم به تحریم های جدید آمریکا هشدار داد

کره شمالی درباره واکنش محکم به تحریم های جدید آمریکا هشدار داد