مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 14:502022-01-14سياسي

رییس جمهور از پروژه ملی پل خلیج فارس در قشم بازدید کرد


رییس جمهور از محل اجرای طرح جامع ارتباطی خلیج فارس با محوریت پل به عنوان یک طرح عظیم ملی و همچنین شرکت نفت فلات قاره در جزیره قشم، بازدید کرد.

- ، در بازدید آیت الله رییسی و هیات همراه از شرکت نفت فلات قاره قشم اعلام شد اقدامات اجرایی این شرکت از سال 1386 با تعریف پروژه های مختلف نصب تاسیسات خشکی و فراورش نفت میدان مشترک هنگام، مخازن ذخیره نفت، خطوط لوله ارتباطی جهت ارسال به مبادی مورد نظر آغاز شده است.

رییس جمهور همچنین با حضور در محل اجرای پل خلیج فارس، از موقعیت این پروژه مهم ملی و برنامه اجرای این طرح توسط مهندسان داخلی کشور از سال 101 و بهره برداری از آن در انتهای سال 1404 آگاه شد.

شایان ذکر است؛ با توجه به تاکیدات مکرر سعید محمد مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور در مدت حضور در این مسوولیت برای اجرای پروژه پل خلیج فارس و بازدید امروز ریاست جمهوری از این طرح ملی، امیدها به اجرایی شدن این طرح و اتصال جزیره قشم به سرزمین اصلی از طریق مسیر جاده ای و ریلی افزایش یافته است.

مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور در این بازدید اعلام کرد با تامین اعتبار 300 میلیون یورویی، عملیات ساخت پل خلیج فارس در قشم از سال آینده آغاز و تا پایان 1403 به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور از پروژه ملی پل خلیج فارس در قشم بازدید کرد

رییس جمهور از پروژه ملی پل خلیج فارس در قشم بازدید کرد