مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 14:502022-01-14سياسي

دشمن «اسلام سیاسی» را هدف گرفته است / نقدها بهانه به دست دشمن ندهد


دشمنان ما دشمن اسلام سیاسی هستند زیرا اسلام سیاسی عامل اجرا شدن حکمرانی دینی در جامعه است.

- به گزارش، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه مشهد مقدس که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در روز نوزدهم دی ماه اشاره و اظهار کرد: توجه به این روز و حوادث آن برای ما به خصوص برای نسلی که آن روز را درک نکرده است، اهمیت بسیاری دارد.

وی، نوزده دی ماه 56 را سرآغاز زنجیره حرکت هایی دانست که به سقوط رژیم پهلوی و پیروزی انقلاب اسلامی منتهی شد و ادامه داد: قدرت های آن روز جهانی اعم از قدرت امپریالیستی آمریکا و قدرت های الحادی شوروی و چین از این رژیم حمایت می کردند اما در مقابل مردم به پاخاسته با دست خالی شکست خورد.

امام جمعه مشهد مقدس افزود: آن قدرت به خاطر پوچ بودن از داخل و بر اثر تراکم فساد و جنایت و همچنین نفرت عموم ملت سقوط کرد و مردم به خاطر غیرت دینی و حمایت و امداد الهی و پیروز شدند.

غیرت دینی ضامن تحقق حکمرانی دینی وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب در دیدار مجازی با مردم قم بر دو نکته غیرت دینی و هدف و مقصد جنگ نرم تأکید داشتند، خاطرنشان کرد: غیرت دینی به این معناست که ما ضعف و ناتوانی دین ، دشمنی خدا و سقوط ارزش ها را تحمل نکنیم؛ کسی که غیرت دینی دارد، نمی تواند ببیند اسلام ناتوان شده و مور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن «اسلام سیاسی» را هدف گرفته است / نقدها بهانه به دست دشمن ندهد

دشمن «اسلام سیاسی» را هدف گرفته است / نقدها بهانه به دست دشمن ندهد