مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 14:502022-01-14سياسي

نظام پرداختی کشور باید بر اساس معیارهای کارشناسی باشد


نظام پرداختی کشور باید بر اساس معیارهای کارشناسی، تاثیرگذاری افراد در اقتصاد، بهره وری و عدالت استوار باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته اراک اظهار کرد: امروز برخی کارکنان از وضعیت نظام پرداختی گله هایی دارند که باید گفت نظام پرداختی کشور باید بر اساس معیارهای کارشناسی، تاثیرگذاری افراد در اقتصاد، بهره وری و  عدالت استوار باشد.

وی تصریح کرد: برای رفع مشکلات اقتصادی کشور همه باید خود را سهم بدانند، امروز ایجاد نارضایتی در حوزه اقتصادی و نظام پرداختی از توطئه های دشمنان برای ایجاد آشوب و فتنه در کشور است.

امام جمعه اراک با بیان اینکه ایران با تکیه به اقتصاد تک محصولی نفت در حوزه اقتصاد آسیب خورده است، گفت: تکیه به اقتصاد نفت آنهم به صورت خام یکی از اشتباهات جدی ایران است،  ایران در فروش نفت با مشکلات و چالش هایی مواجه است که اگر به جای فروش نفت خام محصولات نهایی و فرآوری شده را به فروش می رساند از قدرت های برتر دنیا در حوزه اقتصاد بود.

نجف آبادی با اشاره به صادرات 300 میلیون دلار محصولات کشاورزی ایران به روسیه و ایرادات روسیه به محصولات بیان کرد: باید با استفاده از تکنولوژی و فناوری روز دنیا  محصولات تولید و صادر کنیم تا با چنین ایراداتی مواجه نشویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام پرداختی کشور باید بر اساس معیارهای کارشناسی باشد

نظام پرداختی کشور باید بر اساس معیارهای کارشناسی باشد