مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 14:502022-01-14سياسي

پدیده فرونشست تاثیری بر سطوح پروازی فرودگاه اصفهان نداشت


طبق اعلام شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران پدیده فرونشست تاثیری بر سطوح پروازی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان نداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران به دنبال انتشار اخباری مبنی بر احتمال ارتباط پدیده فرونشست و سانحه هواپیمایی کاسپین در فرودگاه اصفهان، به اطلاع می رساند مطالعات به عمل آمده توسط مشاور ذیصلاح حاکی از عدم تاثیر پدیده فرونشست بر باندهای پروازی فرودگاه اصفهان است.

ترک هایی موجود در اراضی اطراف عوامل پروازی مربوط به آبشویی خاک گچ دار است که اقدامات اصلاحی جهت جلوگیری از نفوذ آبهای سطحی بر اساس الگوی مصالح مورد نظر مشاور پروژه آغاز شده است.

بر همین اساس پدیده فرونشست تاثیری بر سطوح پروازی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان نداشته است و در همین راستا یادآور می شود؛ فرآیند ثبت، دریافت و تحلیل گزارش های رویداد در شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران منطبق با سند گزارش ایمنی سازمان هواپیمایی کشوری (SRR) و منطبق با شیوه نامه های صادره بوده و همه گزارش ها ضمن ثبت در سامانه تحلیل داده های ایمنی سما مورد ارزیابی قرار گرفته و متعاقب آن اقدامات اصلاحی در خصوص گزارش های موثق به عمل می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدیده فرونشست تاثیری بر سطوح پروازی فرودگاه اصفهان نداشت

پدیده فرونشست تاثیری بر سطوح پروازی فرودگاه اصفهان نداشت