مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 13:402022-01-14سياسي

شناسایی منابع نفتی در ورامین


امام جمعه موقت ورامین از شناسایی منابع نفتی در ورامین خبر داد و گفت: انشاالله بهره برداری از این ثروت الهی این شهر را به یکی از قطب های نفتی کشور تبدیل خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دیدار با مردم قم گفت: در این دیدار مطالب مهمی مطرح شد موضوع اول حفظ غیرت دینی بود که ناشی از بصیرت است چرا که کسی که بصیرت داشته باشد غیرتمند خواهد بود، انقلاب اسلامی در طول این 42 سال به واسطه غیرت دینی مردم حفظ شده است و امروز هم باید این غیرت دینی حفظ شود و با هر آنچه که موجب تزلزل مبانی دینی و اعتقادی جامعه باشد باید مبارزه عقلانی و منطقی کرد.

امام جمعه موقت ورامین عنوان داشت: موضوع دوم حفاظت از اصول و مبانی انقلاب اسلامی است که یک وظیفه می باشد، حاکمیت دین، مبارزه با فساد، حفظ استقلال، مبارزه با بی عدالتی، تسلیم شدن در برابر دشمن همگی از جمله اصول و مبانی انقلاب است که نباید اجازه داد به اصول و مبانی انقلاب خدشه وارد شود.

محمودی گفت: موضوع سوم مطرح شده در دیدار رهبری با مردم قم این است که نباید موفقیت های جمهوری اسلامی مکتوم بماند نباید مشکلات اقتصادی سبب غفلت از ارزش ها شود، نقد مانعی ندارد اما چرا موفقیت ها بیان نشود همین روزها سردار حاجی زاده اعلام کرد آزمایش ماهواره ایرانی با سوخت جامد برای اولین بار با موفقیت انجام شد این فناوری فقط در چهار ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی منابع نفتی در ورامین

شناسایی منابع نفتی در ورامین