مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 12:502022-01-14اقتصادي

3 کاتالیست ایران ساخت به صنایع نفت و پتروشیمی ملحق شد


در همایش دوسالانه بومی سازی کاتالیست در صنعت پتروشیمی و پالایش نفت از 3 کاتالیست ایران ساخت شرکت نفت و گاز سرو رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسین بهشتی سرپرست معاونت نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی و فناوری در این مراسم، با اشاره به حمایت از تولید، تجاری سازی و صادرات حوزه های راهبردی و اولویت دار کشور گفت: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از دو سال گذشته به طور جدی و متمرکز، اولویت هایی را در قالب برنامه ارتقای تاب آوری فناورانه ملی در پیش گرفته است؛ در قالب این برنامه، خلأها و نیازهای حوزه هایی مانند امنیت غذایی، کشاورزی، سلامت و به طور ویژه صنایع راهبردی شناسایی شد.

با هدف خودکفایی و تحقق اقتصاد مقاومتی و کاهش تاثیر تحریم ها و مشکلات این چنینی، تولید و خودکفایی در بخش های مختلف و اقتدار فناورانه، در دستور کار قرار گرفت.

بهشتی، با اشاره به جلوه این توانمندی در تجهیزات و اقلام پزشکی به ویژه در دوران کرونا، عنوان کرد: به طور نمایان در حوزه ای مهم چون لوازم و تجهیزات پزشکی دستاوردهای این حوزه را مشاهده کردیم و خوشبختانه شرکت های دانش بنیان توانستند در اوج بحران کرونا این نیاز را تامین کنند.

سرپرست معاونت نوآوری و تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بیان کرد: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 کاتالیست ایران ساخت به صنایع نفت و پتروشیمی ملحق شد

3 کاتالیست ایران ساخت به صنایع نفت و پتروشیمی ملحق شد