مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 12:352022-01-14پزشكي

آخرین وضعیت کرونا در مازندران


با بستری شدن 52 بیمار مشکوک به ویروس کرونا در مراکز درمانی مازندران، تعداد بستری شدگان مبتلا به کووید 19 و یا مشکوک به ویروس کرونا در این استان به 191 نفر رسید.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام این خبر افزود: طی شبانه روز گذشته تعداد 52 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند و ظرف همین مدت تعداد 41 نفر از افراد بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

سیدعباس موسوی اظهار کرد: هم اکنون 191 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری هستند که از این تعداد 55 نفر با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه تحت درمان قرار دارند.

از سوی دیگر، بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل، در حال حاضر 58 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های بابل بستری هستند و در 24 ساعت گذشته 12 بیمار جدید بستری و 12 بیمار هم ترخیص شدند.

هم اکنون 11 بیمار نیز در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند.

بر این اساس، با تزریق 925 دز واکسن در شبانه روز گذشته مجموع واکسن های تزریق شده به همشهریان بابلی تا کنون به 847 هزار و 212 دُز واکسن رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت کرونا در مازندران

آخرین وضعیت کرونا در مازندران