مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 11:452022-01-14اقتصادي

از تهران تا بغداد؛ سفر برای فروش گران تر «کلیه»


کلیه عضوی است که افراد زنده هم می توانند آن را به بیماران نیازمند اهدا کنند؛ حالا وضعیت بد اقتصادی مردم سبب شده متقاضی فروش کلیه بیشتر شود، طوری که گاهی هزینه خرید و فروش آن به 300 میلیون تومان هم می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، از تهران تا بغداد، مقصد مشخص نیست اما مقصود فروشِ کلیه است، قیمت هرچه بیشتر باشد بهتر، طوری که بشود با پولِ آن بخشی از مشکلات معیشتی را حل کرد.

قیمت فروش کلیه در تهران بیشتر است، آن جا دلال وجود دارد و قیمت کلیه را تعیین می کند، برای همین خیلی مواقع اهدا کنندگان کلیه به تهران مراجعه می کنند، اما انجمن کلیوی تهران اجازه اهدا به آن ها نمی دهد چراکه طبق قانون افراد باید ساکن همان شهر یعنی تهران باشند، بنابراین فروشنده کلیه می رود یک بنگاه مسکن قراردادی سوری امضا می کند که نشان دهد ساکن تهران است، متاسفانه این اتفاقات می افتد.

گاهی اهدا کننده ها به ما می گویند می رویم تهران 250 میلیون تومان کلیه را می فروشیم و کلی هدیه ام دریافت می کنیم و با پولِ آن ماشین می خریم.

این بخشی از صحبت های رییس انجمن حمایت از بیماران کلیوی کرمانشاه با خبرآنلاین است.

حسین بیگلری می گوید: گاهی افرادی که برای اعلام آمادگی جهت اهدای کلیه به انجمن مراجعه می کنند در مواجه با قیمت کلیه که از نظرشان کم است به ما می گویند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تهران تا بغداد؛ سفر برای فروش گران تر «کلیه»

از تهران تا بغداد؛ سفر برای فروش گران تر «کلیه»