مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 11:402022-01-14حوادث

جزییات بیشتر از دستگیری سنگ پران آدمکش در تهران/ دستگیری 10 پرتاب کننده دیگر سنگ


روز گذشته عامل پرتاب سنگ به سوی خودروهای عبوری در بزرگراه ها از سوی پلیس دستگیر شد؛ فردی که منجر به مرگ دو تن شده، چندین نفر را نیز زخمی کرده و موجب وحشت و احساس ناامنی برای هزاران راننده دیگر شده بود.

- روز گذشته عامل پرتاب سنگ به سوی خودروهای عبوری در بزرگراه ها از سوی پلیس دستگیر شد؛ فردی که منجر به مرگ دو تن شده، چندین نفر را نیز زخمی کرده و موجب وحشت و احساس ناامنی برای هزاران راننده دیگر شده بود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ جزییات دستگیری این فرد را تشریح کرده است.

سردار حسین رحیمی در گفت وگو با ایسنا، درباره جزییات دستگیری این فرد اظهارکرد: 12 آذرماه امسال بود که پلیس راهور گزارشی از یک حادثه ترافیکی برای دفتر فرماندهی انتظامی پایتخت ارسال کرد؛ گزارشی که در آن عامل تصادف پرتاب سنگ از میانه بزرگراه به سمت یک خودروی سواری در بزرگراه یادگار امام اعلام و متاسفانه منجر به مرگ راننده مرد و 33 ساله خودرو شده بود.

بر اساس این گزارش همچنین مشخص شد که به چندین خودروی سواری در حال حرکت نیز خساراتی وارد و حتی راننده یا سرنشینان برخی از آن ها نیز مصدوم شده بودند.

وی با بیان اینکه به محض دریافت این گزارش تیم هایی ویژه از سوی پلیس پایتخت برای رسیدگی به این موضوع وارد عمل شدند، گفت: به هر حال حادثه عجیبی رخ داده بود و به همین دلیل پرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات بیشتر از دستگیری سنگ پران آدمکش در تهران/ دستگیری 10 پرتاب کننده دیگر سنگ

جزییات بیشتر از دستگیری سنگ پران آدمکش در تهران/ دستگیری 10 پرتاب کننده دیگر سنگ