مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 11:002022-01-14سياسي

مشکلات با استفاده از ظرفیت مدیران پرتلاش و به پشتوانه مردم متدین حل می شوند


بیت الغزل بیانات رییس جمهور این است که از اصحاب ما می توانیم هستیم لذا مشکلات را با استفاده از مدیران پرتلاش و به پشتوانه مردم متدین حل خواهیم کرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: بیت الغزل بیانات رییس جمهور این است که از اصحاب "ما می توانیم" هستیم لذا مشکلات را با استفاده از مدیران پرتلاش و به پشتوانه مردم متدین حل خواهیم کرد.

جواد قناعت شامگاه پنجشنبه 23 دی در ادامه چهارمین سفر شهرستانی خود در جمع نمازگزاران و زائران آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس افزود: برای حل مشکلات باید کمی صبر داشته باشیم، دولت هنوز به طور کامل مستقر نشده و خیلی از مدیران هنوز تغییر نکرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: ان شاء الله با تغییراتی که در بدنه مدیریتی کشور رقم خواهد خورد، شاهد اتفاقات خوبی هم خواهیم بود.

نماینده عالی دولت در خراسان جنوبی اظهار داشت: دولت سیزدهم در شرایط بسیار سختی، سکان مدیریت کشور را به دست گرفته و این مشکلات ناشی از تحریم ها و تهدیدهای نظام سلطه و بی کفایتی برخی مدیران گذشته است.

وی افزود: شخص رییس جمهور و قوه مجریه، شبانه روز وقت می گذارند تا این مشکلات حل شود.

قناعت با اشاره به دیدگاه اشتباه برخی مدیران گذشته گفت: برخی مدیران، حل مشکلات کشور را به تصمیمات آن سوی مرزها گره زده بودند ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات با استفاده از ظرفیت مدیران پرتلاش و به پشتوانه مردم متدین حل می شوند

مشکلات با استفاده از ظرفیت مدیران پرتلاش و به پشتوانه مردم متدین حل می شوند