مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 10:402022-01-14فرهنگي

80 مشکل نخستین نمایشگاه مجازی کتاب، شناسایی و برطرف شده است


مدیرعامل خانه کتاب و رییس دومین نمایشگاه مجازی کتاب گفت: بیش از 80 مشکل نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران شناسایی و در دومین دوره این نمایشگاه برطرف شد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نشست هماهنگی ستاد برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها به صورت ویدئو کنفرانس (وبینار) و با حضور علی رمضانی (رییس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران و مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران)، علیرضا اسماعیلی (مشاور اجرایی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، معاونان و مدیران دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران و مدیران کل و معاونان فرهنگی ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها برگزار شد.

نمایشگاه مجازی کتاب به وسعت ایران گسترانده شده است در ابتدای این نشست، علی رمضانی بیان کرد: اطلاع رسانی زمان برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از روزهای اول انتصاب دکتر احمدوند به عنوان معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در رسانه ها صورت گرفت و قرار بر این شد که مقدمات برگزاری آن فراهم شود.

خانه کتاب و ادبیات ایران به تدبیر معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آماده برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران شد و فعالیت های خود را برای اجرای این نمایشگاه آغاز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 مشکل نخستین نمایشگاه مجازی کتاب، شناسایی و برطرف شده است

80 مشکل نخستین نمایشگاه مجازی کتاب، شناسایی و برطرف شده است