مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 09:552022-01-14اجتماعي

پایتخت نشینان و معضل «جای پارک خودرو»


پیدا کردن فضا برای پارک خودرو از گذشته یک مشکل بود؛ اما با شیوع کرونا ویروس و استفاده بیشتر مردم از خودروی شخصی این مشکل به کابوس رانندگان بدل شد؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، این روزها نبود جای پارک خودرو و دور و غیرقابل دسترس بودن پارکینگ های عمومی، باعث تشدید ترافیک در اطراف مراکز شلوغ پایتخت شده است، این کمبوددر حالی است که معمولا برای پیدا کردن فضایی برای پارک خودرو باید بارها و بارها دور زد تا بلکه شانسی بیاوریم و جا پیدا کنیم، یا خودرو دیگری از پارک خارج شود و جایش پارک کرده و یا دست آخر مجبور به پارک دوبله و سوبله شویم.

مسئله کمبود فضای پارک و پارکینگ مخصوص امسال و سال قبل نیست؛ بلکه به یک پدیده تاریخی بدل شده است که به نظر می رسد برای حل این معضل پیچیده! باید نسخه شفا بخشی تدوین کرد.

هرچند که رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران از بروز رسانی طرحی در این کمیسیون پیرامون ساماندهی فضای پارک و ایجاد پارکینگ در سطح شهر خبر داد.

سید جعفر تشکری هاشمی در گفت وگو با ایسنا، درباره مساله کسری پارکینگ و فضای پارک خودرو در شهر تهران می گوید: متاسفانه تهران همیشه با مشکل کسری پارکینگ و فضای پارک مواجه بوده است و این مساله به مرور زمان روی هم تلنبار شده و حالا به صورت تجمعی شاهد کسری گسترده پارکینگ در شهر تهران هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایتخت نشینان و معضل «جای پارک خودرو»

پایتخت نشینان و معضل «جای پارک خودرو»