مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 09:502022-01-14اقتصادي

سعید محمد: فروش ویلاهای منتسب به ریاست جمهوری در قشم/ تمام جزیره منطقه آزاد می شود


ویلاهای منتسب به نهاد ریاست جمهوری برای تامین هزینه پل خلیج فارس و سایر زیرساخت های جزیره قشم به فروش گذاشته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، سعید محمد در دیدار با علمای شیعه و اهل سنت در قشم با اشاره به قول مساعد رییس جمهور در مورد تحقق خواسته های مردم جزیره بیان کرد: 280 میلیون یورو اعتبار برای تکمیل پل خلیج فارس قشم مورد نیاز است که با برنامه ریزی صورت گرفته و از طریق تهاتر نفتی توسط پیمانکار ایرانی ساخته می شود.

دبیرشورایعالی مناطق ازاد با تاکید بر ضرورت تامین آب شرب روستانشینان جزیره، افزود: 20 هزار مترمکعب آب از آب شیرین کن های خصوصی جزیره خریداری و مابه التفاوت هزینه آب توسط دولت پرداخت می شود و در اختیار مردم قرار می گیرد و اصلاح خط لوله و اجرای طرح توزیع آب شیرین نیز توسط سازمان منطقه آزاد قشم انجام می شود.

محمد از تقویت و توسعه صنعت بانکرینگ در قشم خبر داد و گفت: این صنعت ارزآور و مهم در حوزه خلیج فارس با محدودیت هایی مواجه است که با قول مساعد رییس جمهور، مشکلات توسعه آن رفع می شود.

وی تصریح کرد: با انتقال بخشی از سهام کشتیرانی جمهوری اسلامی به مناطق آزاد و افزایش سهام این منطقه به بالای 50 درصد، این بخش ها تکمیل شده و این صنعت نیز رونق می گیرد ودر اولین قدم 280 شناور ایران که در فجیره سوخت گیری می کنند در ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعید محمد: فروش ویلاهای منتسب به ریاست جمهوری در قشم/ تمام جزیره منطقه آزاد می شود

سعید محمد: فروش ویلاهای منتسب به ریاست جمهوری در قشم/ تمام جزیره منطقه آزاد می شود