مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 02:452022-01-13ورزشي

درخواست دبیر از لالوویچ برای برگزاری جام جهانی کشتی در ایران


رییس فدراسیون کشتی ایران با رییس اتحادیه جهانی کشتی دیدار و ضمن گفت وگو درباره موضوعات مختلف، درخواست میزبانی ایران از جام های جهانی کشتی آزاد و فرنگی را ارائه داد.

- رییس فدراسیون کشتی ایران با رییس اتحادیه جهانی کشتی دیدار و ضمن گفت وگو درباره موضوعات مختلف، درخواست میزبانی ایران از جام های جهانی کشتی آزاد و فرنگی را ارائه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این دیدار که بیش از سه ساعت به طول انجامید، رییس فدراسیون کشتی ایران پس از تبریک به لالوویچ برای انتخاب مجدد به عنوان رییس اتحادیه جهانی کشتی، ابتدا گزارش کاملی از وضعیت کشتی ایران، ساخت و سازهای انجام شده و تجهیز کمپ تیم های ملی به امکانات روز دنیا، عملکرد انستیتو کشتی، ساماندهی به امور مربیان و داوران، برگزاری تمرینات و مسابقات کشتی طبق برنامه ریزی و همچنین برگزاری لیگ کشتی با رعایت پروتکل های بهداشتی با توجه به شیوع ویروس کرونا ارائه کرد.

رییس فدراسیون کشتی گفت: پس از افتخارآفرینی کشتی گیران ایران در بازی های المپیک و به ویژه رقابت های جهانی نروژ، شور و نشاط خاصی در بین جامعه، به خصوص نوجوانان و جوانان ایران به وجود آمده و ورودی کشتی گیران در کشتی آزاد و فرنگی در باشگاه ها بیشتر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست دبیر از لالوویچ برای برگزاری جام جهانی کشتی در ایران

درخواست دبیر از لالوویچ برای برگزاری جام جهانی کشتی در ایران