مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 دی 1400 ساعت 22:402022-01-13سياسي

دولت بدون بندگی مقابل قدرت های شیطانی بیشترین تعامل را با کشورها دارد


امروز دولتی که اعتقاد به بندگی مقابل قدرت های شیطانی ندارد بیشترین رابطه را توانسته در همین مدت کوتاه چند ماهه با کشورهای جهان برقرار کند و این نشان از آن دارد که این دولت به دنبال انزوا گرایی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدحسین صفارهرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در یادواره شهدای شهر سده لنجان اظهار داشت: شهیدحاج قاسم سلیمانی تبدیل به ستاره ای شده است که به هر سو نگاه کنید او را خواهید دید و اگر به سمت حاج قاسم حرکت کنیم راه را پیدا خواهیم کرد و او خودش علامت صحت و درستی مسیر است.

وی افزود: حاج قاسم در بسیاری از بخش های وصیت نامه اش سفارش به اطاعت از رهبری را می کند که به این اوج بصیرت می گویند چرا که بصیرت بینایی خاصی است که در جاهایی که چشم ظاهری عمل نمی کند بصیرت است که کار می کند و پشت دیوار را می بیند.

صفارهرندی با اشاره به توطئه آمریکایی ها در منطقه، گفت: دشمنان تلاش می کردند با مداخله مستقیم و غیرمستقیم خودشان، ژئوپلتیک این منطقه را به هم بریزند که به همت شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش این نقشه آمریکایی ها به ثمر ننشست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  ادامه داد: امروز هر اراده پلیدی در هزاران کیلومتر دورتر از مرزها بخواهد علیه جمهوری اسلامی دست به خطر بزند، می داند که به سرعت پاسخی دندان شکن دریافت می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت بدون بندگی مقابل قدرت های شیطانی بیشترین تعامل را با کشورها دارد

دولت بدون بندگی مقابل قدرت های شیطانی بیشترین تعامل را با کشورها دارد