مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 دی 1400 ساعت 22:002022-01-13سياسي

شهرک های صنعتی گیلان قبرستان ماشین آلات شده است


نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس گفت: استان گیلان زمانی در حوزه صنعتی اول بوده که با مطرح کردن این استان به عنوان قطب گردشگری و کشاورزی، - صنعت استان 12 سال محروم ماند و از بین رفت، به طوری که شهرک های صنعتی گیلان تبدیل به قبرستان ماشین آلات شده است.

مهرداد گودرزوند چگینی عصر امروز در شورای برنامه ریزی استان گیلان که با حضور اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس برگزار شد، با بیان اینکه مدیریت پسماند مهمترین مسئله برای استان است، اظهار کرد: انتظار داریم با توجه به وضعیت وخیم گیلان در این حوزه مورد توجه قرار گیرد و نه تنها در بودجه 1401 بلکه در بودجه سال های آینده نیز به گیلان توجه بیشتری شود.

رییس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به پروژه های نیمه تمام استان، افزود: در بخش هایی نظیر بیمارستان ها، راه ها، سدها و تصفیه فاضلاب پروژه های نیمه تمام وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

رسول فرخی، نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست ضمن قدردانی از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و تلفیق 1401 از پروژه های مهم گیلان، گفت: مردم گیلان به اندازه جذابیت خدادادی منطقه، زندگی نمی کنند و مشکلات و نواقص آن مغفول مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک های صنعتی گیلان قبرستان ماشین آلات شده است

شهرک های صنعتی گیلان قبرستان ماشین آلات شده است