مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 دی 1400 ساعت 21:052022-01-13پزشكي

شناسایی حدود 800 فرد مبتلا به اومیکرون در کشور


شدت بیماری زایی اومیکرون کمتر از سویه های قبلی ویروس کروناست ولی به معنی این نیست که رعایت ها کمتر شود چرا که اگر مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت نکند، - با ابتلای جمعیت بیشتر و مراجعه آنها به مراکز درمانی، معضلات جدی در رسیدگی به مبتلایان ایجاد خواهد شد.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: انتشار سویه اومیکرون ویروس کرونا در ایران در روزهای اخیر به شدت افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ دکتر یونس پناهی روز پنجشنبه در حاشیه معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل در مصاحبه با خبرنگاران از شناسایی حدود 800 فرد مبتلا به سویه اومیکرون در کل کشور خبر داد.

وی بیان کرد: شدت بیماری زایی اومیکرون کمتر از سویه های قبلی ویروس کروناست ولی به معنی این نیست که رعایت ها کمتر شود چرا که اگر مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت نکند، با ابتلای جمعیت بیشتر و مراجعه آنها به مراکز درمانی، معضلات جدی در رسیدگی به مبتلایان ایجاد خواهد شد.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اضافه کرد: ویروس کرونا در 2 سال گذشته جهش های مختلفی داشته ولی هم اکنون سویه اومیکرون شایعترین ویروس جهش یافته کووید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی حدود 800 فرد مبتلا به اومیکرون در کشور

شناسایی حدود 800 فرد مبتلا به اومیکرون در کشور