مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 دی 1400 ساعت 20:152022-01-13اقتصادي

پرداخت 160 میلیارد تومان از بدهی های شهرداری اردبیل


طی 4 ماه گذشته حدود 160 میلیارد تومان از بدهی های سنوات گذشته شهرداری پرداخت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمود صفری عصر امروز در جلسه بررسی برنامه و بودجه سال 1401 شهرداری اردبیل اظهار کرد: طی 4 ماه گذشته حدود 160 میلیارد تومان از بدهی های سنوات گذشته شهرداری پرداخت شد.

وی افزود: در همین مدت کلیه حقوق و مزایای کارکنان مجموعه شهرداری اردبیل نیز به موقع پرداخت شد که حدود 140 میلیارد تومان بود.

نگاه یکسان به مناطق 5 گانه شهرداری در تقسیم بودجه عمرانی شهردار اردبیل بیان کرد: نگاه یکسان و عادلانه به مناطق 5 گانه شهرداری در بحث تقسیم بودجه عمرانی از دیگر ویژگی های مهم برنامه و بودجه سال 1401 شهرداری اردبیل است و تلاش ما در تدوین این بودجه تکیه بر واقعیت های حاکم بر اقتصاد جامعه بوده تا بتوانیم بودجه عملیاتی تری داشته باشیم.

صفری تصریح کرد: کلیه نیازها و مباحث مالی معاونت ها و سازمان های تابعه شهرداری اردبیل در برنامه و بودجه سال 1401 شهرداری پیش بینی شده است.

وی تاکید کرد: رفع نیازهای اساسی در زمینه تجهیزات لازم و همچنین توجه ویژه به بحث تحقیق و پژوهش و همچنین رفع دغدغه های موجود در زمینه فرهنگی و ورزشی، از دیگر شاخصه های مهم این برنامه و بودجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 160 میلیارد تومان از بدهی های شهرداری اردبیل

پرداخت 160 میلیارد تومان از بدهی های شهرداری اردبیل