مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 دی 1400 ساعت 19:252022-01-13فرهنگي

اختتامیه دوسالانه«حسین منزوی»28 دی برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: 28 دی اختتامیه دوسالانه«حسین منزوی» برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمد ربیع احمدخانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نخستین دوسالانه غزل به نام حسین منزوی در سه بخش کتاب مجموعه غزل چاپ شده از ابتدای سال 96 تا 98، بخش دوم مربوط به تک اثر و بخش سوم در بخش پژوهش شامل پایان نامه و کتاب در حوزه نقد و بررسی غزل این شاعر فقید برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به ارسال 500 اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره غزل حسین منزوی افزود: کار داوری آثار در سه حوزه و با حضور 8 نفر انجام شد.

وی تصریح کرد: داوران بخش پژوهشی این جشنواره ادبی هم مهدی محبتی و قربان ولییی، داوران بخش غزل فارسی محمد سلمانی، غلامرضا طریقی و بهروز یاسمی و داوران بخش ترکی هم سعید سلیمان پور و علی کریمی معرفی بودند.

احمدخانی با اشاره به اینکه مهدی میرزا رسول زاده از اردبیل، وحید طلعت از ارومیه، ملاحت نادری از خلخال، عارف ساسانی از مراغه، پرویز سودی از زنجان، بهزاد بیات فرد از زنجان نامزدهای بخش غزل ترکی هستند، اضافه کرد: طبق رأی داوران وحید رحمانی، میترا سادات دهقانی، علی اصغر مقنی، دنیا تورج و عاصم اسدی نامزدهای بخش پژوهش هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه دوسالانه«حسین منزوی»28 دی برگزار می شود

اختتامیه دوسالانه«حسین منزوی»28 دی برگزار می شود